xOrisOria News

διαχειριση social media : προτάσεις και συμβουλές

διαχειριση social media

Σε αυτό το άρθρο εξηγούμε κάποιους τρόπους για να κάνετε διαχειριση social media .
Η διαχειριση social media είναι απαραίτητη αν θέλετε να κάνετε αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδας . …

Με ποιό τρόπο μπορούμε να κάνουμε ανάλυση του ανταγωνισμού:

Σε τι ειδους ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης συμμετέχει;
Υπάρχει ειδκός υπάλληλος ή μια ομάδα ανθρώπως που ασχολούνται μόνο με τα social media;
Πόσο περιεχόμενο δημιουργεί ο διαχειριστής της σελίδας ημερησίως;
Πόσο περιεχόμενο δημιουργούν οι χρήστες της σελίδας ημερησίως;
Τι σχόχους φαίνεται να έχει και ποιά στρατηγική χρησιμοποιεί προκειμένου να τους πετύχει;
Με ποιούς τρόπους διαφημίζεται;

Κάποιοι από τους στόχους επικοινωνίας και προώθησης που μπορούμε να πετύχουμε μέσω των social media είναι οι παρακάτω:

Να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος
Να αυξήσουμε την πρόθεση αγοράς
Να πετύχουμε ενδυνάμωση της μάρκας (brand name)
Να αυξήσουμε την κυκλοφορία στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας
Να αυξήσουμε τις πωλήσεις που γίνονται μέσω διαδικτύου
Να αυξηθεί η παραμονή, η ηδιαδραστικότητα και η εγγραφή νέων μελών στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης
Να αυξηθεί το πλήθος των φίλων της εταιρικής σελίδας
διαχειριση social media

Ως κέντρο βάρους της στρατηγικής που θα εφαρμόσουμε στη διαχειριση social media μπορούμε να επιλέξουμε κάτι από τα παρακάτω:

Την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Σε αυτή τη περίπτωση πρέπει κάτω από κάθε άρθρο στην ιστοσελίδα της εταιρείας να υπάρχει σύνδεση με όλα τα social media, μέσω των σχετικών εικονιδίων που αποτελούν link προς τα social media
Τη σελίδα της εταιρείας σε κάποιο από τα social media. Πλέον πολλές εταιρείες, ακόμα και στην τηλεοπτική ή ραδιοφωνική τους διαφήμιση, προτρέπουν τον κόσμο να κάνει like στο facebook ή να συμμετέχει στο διαγωνισμό τους.
Κανένα μοναδικό σημείο αναφοράς, αλλά διάσπαρτη πληροφόρηση σχετικά με την εταιρεία είτε στις σελίδες της εταιρείας στα social media είτε σε σελίδες ειδικού ενδιαφέροντος (σχετικά με το αντικείμενο της εταιρείας). Για παράδειγμα ένα φροντιστήριο μπορεί να προβάλλεται σε blog εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος
Για να πετύχετε τους στόχους σας στα social media πρέπει να ακολουθήσετε τους παρακάτω κανόνες:

Δημιουργήστε το προφίλ σας στηριγμένο πάνω στα πραγματικά σας ενδιαφέροντα ή στις πραγματικές σας γνώσεις και δεξιότητες. Θα είναι πολύ δύσκολο να συντηρήσετε ένα προφιλ εάν δεν σας ενδιαφέρει το αντικείμενο ή σας είναι άγνωστο
Χρησιμοποιήστε ειδικές ιστοσελίδες για να ανεβάζετε video και φωτογραφίες, ώστε να κάνετε ακόμα πιο γνωστό το οπτικοακουστικό σας υλικό
Σεβαστείτε τον τρόπο που γίνεται η επικοινωνία σε καθεμία από αυτές τις ιστοσελίδες
Να απαντάτε ειλικρινά στα σχόλια των μελών
Να μη χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο για προώθηση και διαφήμιση. Πρέπει να σέβεστε τον επισκέπτη και να του δίνετε πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες
Να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να σας αξιολογήσουν σε ιστοσελίδες αξιολόγησης
Να εκμεταλλευτείτε τις δωρεάν ή χαμηλού κόστους διαφήμιση που προσφέρει η κάθε ιστοσελίδα. Αφού πραγματοποιήσετε μια μικρή διαφήμιση, θα αξιολογήσετε το αποτέλεσμα και ενδεχομένως να το επαναλάβετε
Είναι δύσκολο να ασχοληθείτε ταυτόχρονα με όλες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που υπάρχουν. Πρέπει να επιλέξετε δυο, ή το πολύ τρεις, και να εστιάσετε εκεί.
Να μετράτε περιοδικά το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σας
Να ενημερώνεστε για τις τεχνολογικές εξελίξεις, όπως για παράδειγμα νέες ιστοσελίδες, νέες εφαρμογές σε υπάρχουσες ιστοσελίδες ή νέα από τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας
Πρέπει να μαθαίνετε από τα λάθη σας: μήπως προσέγγισα λάθος κοινό; για ποιό λόγο δεν πέτυχε τους στόχους της μια ενέργεια;
Η συνολική επιτυχία της προσπάθειας που γίνεται με τη διαχειριση social media δεν μετριέται με το πλήθος των κλικ ούτε με το πλήθος εμφανίσεων, αλλά με:

εγγραφές μελών στις σελίδες των social media
αριθμό των φίλων στις σελίδες social media
μυνήματα, γνώμες και σχόλια
εξαργύρωση κουπονιών
συμμετοχή στους διαγωνισμούς και στα παιγνίδια
παρακολούθηση, βαθμολόγηση και πρόταση video και φωτογραφιών
δημιουργία θεμάτων για συζήτηση
Επιπλέον τρόπους για προώθηση ιστοσελίδων καθώς και social media συμβουλες θα βρειτε σε άλλα άρθρα του infopolis.gr

Πηγή: http://www.infopolis.gr/diaxeirisi-social-media/

Use Facebook to Comment on this Post