Αν και από την εταιρεία είχαν δηλώσει πως πρόσβαση στις κατηγορίες του περιεχομένου κάθε χρήστη, θα έχουν μόνο όσοι εκείνος ρυθμίσει να έχουν, υπάρχουν πολλές …
δεύτερες σκέψεις και προβληματισμοί.
Μεγάλη αντίθεση όμως με τις ενστάσεις περί ιδιωτικότητας, προκαλεί η αμέλεια των ίδιων των χρηστών να προστατέψουν τους λογαριασμούς τους και κατ’ επέκταση τα προσωπικά δεδομένα τους.
Η εταιρεία marketing Marketo δημιούργησε ένα ενδιαφέρον infographic από στοιχεία που συγκέντρωσε από ερωτηματολόγια και διάφορες πηγές, μεταξύ αυτών και το ίδιο το Facebook.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν πως το 28% των χρηστών μοιράζονται πληροφορίες με άλλους χρήστες που δεν είναι “φίλοι” τους, αφού προφανώς δεν έχουν έχουν ρυθμίσει καθόλου ή σωστά το ποιοι θα βλέπουν τις δημοσιεύσεις τους.
Επιπλέον, 13 εκατομμύρια χρήστες δεν έχουν καν “αγγίξει” τις ρυθμίσεις ασφαλείας του λογαριασμού τους. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την πίτα της διαφήμισης στο facebook να αυξάνεται με ιλλιγιώδεις ρυθμούς και μπορείτε να φανταστείτε μόνοι σας το αποτέλεσμα…