Τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα διαφημιστική συμφωνία του υπέγραψε το Twitter με την Starcom MediaVest Group, η οποία φημολογείται ότι ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η συμφωνία που συνδέεται με την τηλεόραση ως Μέσο, αποτελεί άλλη μία ένδειξη της σημασίας του Twitter ως …
«δεύτερης οθόνης» και της αυξανόμενα συμβιοτικής σχέσης του με την τηλεόραση.
Η συνεργασία αυτή σημαίνει ότι οι πελάτες της Starcom -μεταξύ των οποίων διαφημιζόμενοι όπως P&G, Microsoft, Coca-Cola-, εν δυνάμει θα λαμβάνουν προνομιακά διαφημιστικά πακέτα στο Twitter, ενώ επίσης θα έχουν πρόσβαση σε έρευνες, data και νέα προϊόντα.
Ένα από αυτά είναι και το «In-tweet mobile survey» που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο σε συνεργασία με την Nielsen. Στο πλαίσιο αυτού του εργαλείου, τα brand surveys στο Twitter εμφανίζονται στους χρήστες με τη μορφή των promoted tweets μέσα στο timeline του χρήστη, τόσο στις κινητές συσκευές, όσο και στο desktop.
Καλούν τους χρήστες να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο απευθείας μέσα στο ίδιο το Twitter. Η συμφωνία πάντως δεν είναι αποκλειστική και αφήνει ανοιχτό στο Twitter το δρόμο να προχωρήσει σε παρόμοιες συνεργασίες με αντίπαλους του Publicis Groupe, όπως το GroupM του WPP, η Aegis της Dentsu και ο όμιλος Omnicom. Ο Πρόεδρος Global Revenue του Twitter, Adam Bain, ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Πιστεύουμε ότι η βιομηχανία της τηλεόρασης εστιάζει λανθασμένα στο διαχωρισμό μεταξύ του Twitter και της τηλεόρασης. Το Twitter, όμως, είναι μια γέφυρα». Από την πλευρά της Starcom, η Laura Desmond, Global Chief Executive, τόνισε: «Η συμφωνία αυτή δείχνει στην αγορά με ποιό τρόπο δουλεύουμε. Η σύγκλιση, είναι το μέλλον».
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο και η προώθηση ιστοσελίδων έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν όπως όλα δείχνουν.
Use Facebook to Comment on this Post