Vodafone: Νέες Smart City υπηρεσίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πόλεων
Μία νέα σειρά ψηφιακών υπηρεσιών, που υπόσχονται να υποστηρίξουν τους ελληνικούς Δήμους στη διαδικασία του ψηφιακού τους μετασχηματισμού, φέρνοντας εξοικονόμηση πόρων, νέες τεχνολογίες και καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, παρουσιάζει το Vodafone Business. Οι νέες υπηρεσίες Smart City της Vodafone, μέσα από τη χρήση του Internet of Things, στοχεύουν στην ψηφιοποίηση βασικών λειτουργιών των ελληνικών πόλεων, όπως η τιμολόγηση και η είσπραξη οφειλών, η «έξυπνη» διαχείριση της πόλης και η αμφίδρομη επικοινωνία με τον πολίτη, η αποκομιδή απορριμμάτων, ο «έξυπνος» οδοφωτισμός και η διάθεση υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας σε υποδομές κοινής ωφέλειας, όπως οι μαρίνες. Με αφορμή την εμπορική διάθεση των υπηρεσιών Smart City της Vodafone, η γενική διευθύντρια του Vodafone Business, κυρία Κάτια Σταθάκη δήλωσε: «Στη Vodafone επενδύουμε στρατηγικά στο Internet of Things με στόχο να εξασφαλίσουμε τα μέγιστα οφέλη για τους πελάτες μας, βελτιώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, την ανταγωνιστικότητα και την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων τους, αλλά και συμβάλλοντας – μέσα από τις τεχνολογίες μας – στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας κι ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους. Οι υπηρεσίες Smart City, οι οποίες αναπτύχθηκαν από τις agile ομάδες της Vodafone, έρχονται να ενδυναμώσουν τις πόλεις και τους φορείς διαχείρισης υποδομών κοινής ωφέλειας, βοηθώντας τους να προσφέρουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες και τις επιχειρήσεις της χώρας». «Η Vodafone βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και διαθέτει τους πόρους, τη δυνατότητα και το ταλέντο για να δημιουργήσει τις πλέον εξειδικευμένες εφαρμογές και να απαντήσει στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε Δήμου – όσο απαιτητικές και εάν είναι αυτές. Έχοντας την εμπειρία των ψηφιακών εργαλείων Vodafone Smart Business, ξέρουμε να συνδυάζουμε καλά λύσεις κατάλληλα διαμορφωμένες στα μέτρα της κάθε επιχείρησης, φορέα ή κλάδου, στηρίζοντας τη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας τους, με οικονομία, ευελιξία και απλότητα, ώστε να επιτύχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητά και περισσότερα οφέλη για τους αποδέκτες των υπηρεσιών τους» συμπλήρωσε η κυρία Σταθάκη. Οι νέες Smart City υπηρεσίες αναλυτικά: Smart Debt Management Η υπηρεσία Smart Debt Management δημιουργήθηκε για να στηρίξει τους δήμους στην ψηφιοποίηση των οικονομικών τους υπηρεσιών, παρέχοντας μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα τιμολόγησης, είσπραξης και ενημέρωσης των οφειλετών, εξασφαλίζοντας τη μείωση κόστους και του χρόνου αποστολής των λογαριασμών, και βοηθώντας στην αύξηση των εσόδων και τον περιορισμό της σπατάλης χαρτιού και των ωρών εργασίας που διατίθενται για την αποστολή, αρχειοθέτηση κι εύρεση λογαριασμών. Η υπηρεσία Smart Debt Management προσφέρει τη δυνατότητα προσωποποιημένης απεικόνισης, ηλεκτρονικού λογαριασμού, αποστολής λογαριασμού με email ή SMS μαζικά, συλλογής οφειλών και ενημέρωσης των οφειλετών. Επιπλέον, πρόκειται για μία υπηρεσία φιλική και με σαφή πλεονεκτήματα προς το περιβάλλον, καθώς καταργεί την χρήση του χάρτινου λογαριασμού, αλλά και την ανάγκη της ταχυδρομικής μεταφοράς και αποστολής του, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους. Smart City app Η κινητή εφαρμογή Smart City δίνει τη δυνατότητα σε κάθε Δήμο να προσφέρει στους πολίτες ένα κανάλι επικοινωνίας μέσα από το οποίο μπορούν να αποκτήσουν πολλαπλές υπηρεσίες. Μέσα από το Smart City app, οι πολίτες λαμβάνουν προσωποποιημένα ή συγκεκριμένα νέα της πόλης, αλλά και μαζικές ενημερώσεις για έκτακτα θέματα. Επιπλέον, μπορούν να συναλλάσσονται και να ζητούν έγγραφα και την έκδοση διοικητικών πράξεων. Παράλληλα, ο Δήμος, απαλλαγμένος από την ανάγκη δημιουργίας πολλών, διαφορετικών ψηφιακών εφαρμογών, μπορεί να επιλέξει την προσθήκη επιπρόσθετων υπηρεσιών στην εφαρμογή του πολίτη, όπως διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης και καθοδήγηση προς αυτές, ατμοσφαιρικές μετρήσεις για το σημείο που βρίσκεται ο πολίτης και πολλές άλλες, προσφέροντας έτσι πολλαπλές υπηρεσίες.
Προτεινόμενα για εσάς
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑΠηγή άρθρου – naftemporiki.gr