Οι εταιρείες web design στην χώρα μας διανύουν μια από τις καλύτερες περιόδους τους και όπως όλοι μας αντιλαμβανόμαστε αυτό είναι κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό μεσούσης της οικονομικής κρίσης στην χώρα μας.
Η κατακόρυφη αύξηση στην …
κατασκευή δυναμικών ιστοσελίδων όπως και ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι απόρροια ενός κοινού που αφενός ωριμάζει τεχνολογικά συνέχεια και αφετέρου στρέφεται στο διαδίκτυο για την αναζήτηση προσφορών και γενικά καλύτερων τιμών που όντως ο καταναλωτής βρίσκει στο internet για 2 κυρίως λόγους και που η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει ακόμα και ηλικιακά κοινά που μέχρι πρότινος δεν χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο τώρα έστω και με τη βοήθεια νεώτερων να αναζητούν στο διαδίκτυο.
Το λειτουργικό κόστος ενός e-shop είναι κατά πολύ μικρότερο από αυτό ενός φυσικού καταστήματος. Μόνο η απουσία φυσικής έδρας και εργατικού κόστους περιορίζει σημαντικά τα έξοδα επιτρέποντας καλύτερες τιμές.
Όμως το διαδίκτυο επιτρέπει και μια καλύτερη και πληρέστερη αναζήτηση προιόντων και υπηρεσιών. Ας υποθέσουμε ότι ψάχνετε ένα δωμάτιο στην Μύκονο. Αν πέρνατε ανα χείρας τον Χρυσό Οδηγό και τηλεφωνούσατε σε όλα τα ξενοδοχεία ανεξαιρέτως σίγουρα θα βρίσκατε την χαμηλότερη τιμή που θα ήταν η ίδια με αυτή που θα βρίσκατε στο internet.
Μπορείτε όμως να το κάνετε αυτό πρακτικά; Ακόμα και αν μπορούσατε είναι το ίδιο να googlarete την λέξη διακοπές μύκονο και να δείτε όλα τα ξενοδοχεία συνοδευόμενα από πλούσιο οπτικό υλικό όπως φωτογραφίες, βίντεο πλήθος πληροφοριών πολλών σελίδων σε αρκετά web sites βρίσκοντας παράλληλα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τις διακοπές σας;
Αυτό ισχύει σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες ανεξαιρέτως και γιαυτό βλέπετε τόσο η διαφήμιση στο google όσο και η διαφήμιση στο facebook και άλλα κομμάτια της διαφήμισης στο ιντερνετ να έχουν αυξηθεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό.
Use Facebook to Comment on this Post