Καινοτομίες από την εταιρεία που ώθησε το web design σε άλλο επίπεδο

Το Adobe CS6 είναι, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Adobe, η τελευταία σουίτα των σχεδιαστικών εφαρμογών της που διατέθηκε στην αγορά, καθώς η αμερικάνικη εταιρεία αλλάζει όπως φαίνεται το
εμπορικό της μοντέλο. Από τον Ιούνιο και έπειτα, το σύνολο των προϊόντων (Photoshop, Illustrator, InDesign, Dreamweaver, Flash κ.α.) θα είναι διαθέσιμα συνδρομητικά μέσω του Internet, επιτρέποντας παράλληλα την αποθήκευση και την πρόσβαση αρχείων στο σύννεφο και συγκεκριμένα στην υπηρεσία Creative Cloud.

Η αλλαγή αυτή θα γίνει ταυτόχρονα για όλα τα λειτουργικά συστήματα, περιλαμβάνοντας Windows, MAC OS, Android, με τη δυνατότητα αυτόματου συγχρονισμού των αρχείων σε όλες τις συσκευές.

Κάθε χρήστης θα έχει στη διάθεσή του 20GB αποθηκευτικού χώρου στην υπηρεσία Creative Cloud με δυνατότητα απόκτησης extra χώρου μέσω συνδρομής που θα ξεκινάει από τα 19,90 δολάρια το μήνα.

Σύμφωνα με δηλώσεις που έγιναν στο πλαίσιο της ανακοίνωσης, αιτία της αλλαγής του εμπορικού μοντέλου της Adobe είναι η στροφή του καταναλωτή πλέον σε συνδρομητικές υπηρεσίες μέσω Internet (αναφέροντας μάλιστα τα παραδείγματα των Netflix και Spotify).

Τέτοιου υπηρεσίες πλέον διευκολύνουν το χρήστη, καθώς θα έχει συνεχώς στη διάθεσή του πλέον όλα τα τελευταία εργαλεία της εταιρείας σε αντίθεση με τον παραδοσιακό τρόπο διάθεσής τους που σε ένα βαθμό υπήρχε η αίσθηση ότι το κάθε προϊόν έδειχνε ξεπερασμένο, σχεδόν αμέσως μετά την απόκτησή του.

Τα εργαλεία της adobe θεωρούνται must για κάθε web designer στον πλανήτη αφού software της adobe όπως το dreamweaver, το flash κ.α. (πρώην macromedia ) χρησιμοποιούνται στην δημιουργία ιστοσελίδων και στην δημιουργία e-shop

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *